Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de webshop van Grill Totaal?

1. Inloggen of maak een nieuw account
2. Selecteer de producten
3. Plaats het product in de winkelmand
4. Gegevens invullen en controleren
5. Betalen
6. Klaar

Op welke manier kan er betaald worden?

De betalingen worden verzorgd door SISOW. Hierbij heeft u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, bank overschrijving, PayPal, Mastercard, Bancontact/Mistercash en Belfius..

Hoe zit het met de factuur?

De factuur is uw aankoopbewijs. Bewaar deze zorgvuldig.

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

In de winkelmand onder ‘winkelmand bekijken’ kan de kortingscode toegevoegd worden.

Wat is de levertijd?

Bestellingen met een gewicht tot 60kg (= pakket levering) op werkdagen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag verzonden, aflevering vindt meestal de volgende dag plaats, maar houdt rekening met 1 a 2 dagen levertijd. Bestellingen die met een pallet dienen te worden verzonden hebben een levertijd van 2 – 3 werkdagen.

Pallet levering is op basis van A-B-C
Dag A: bestelling geplaatst bij Grill Totaal op werkdagen voor 14:00 uur, levering wordt ingepland.
Dag B: laden door transportbedrijf
Dag C: levering door transportbedrijf op werkdagen tussen 9:00 – 17:00 uur

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Wij hanteren de volgende bezorgkosten:
0-20kg   €5,75 ex btw
20-40kg   €11,50 ex btw
40-60kg   €17,25 ex btw
+60kg = Pallet levering vanaf €58,- ex btw

Bestelling wijzigen of annuleren?

Verkeerd artikel besteld? Neem dan zo spoedig contact op met Grill Totaal.
Mail naar info@grilltotaal.com of bel naar +31 (0)6 11 85 65 16 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Product niet gevonden?

Bent u opzoek naar kleinere zakken, een goedkopere variant of iets anders?
Wij kunnen alles leveren, neem vrijblijvend contact met ons op.